Min Side

Her kan du få svar på dine spørgsmål om Min Side og få hjælp til at logge ind.
Hvis du oplever gentagne problemer, er du altid velkommen til at ringe til os.

Ring 33 45 75 75

Problemer med login og MitID

Jeg er privatkunde og kan ikke logge på Min Side

Der forekommer i sjældne perioder opdateringer af vores systemer, hvor Min Side ikke vil være tilgængelig. Vent 5 min. inden du forsøger at logge ind igen.

Gentager problemet sig, kan du få hjælp på 33 45 75 75 eller kundeservice@jyske.dk.

Jeg er erhvervskunde og kan ikke logge på Min Side

For at kunne logge på Min Side, skal du som Erhvervskunde først og fremmest sikre dig, at din virksomhed er tilsluttet MitID Erhverv. Se hvordan du gør det her.

I modsætning til offentlige portaler, er det ikke muligt at logge på Min Side som Erhverv via dit private MitID, uden at du har givet tilladelse til det først. Hvis du ønsker at logge ind med dit private MitID, skal du derfor tilmelde det til Erhverv MitID, og give adgang til at det må bruges til erhverv. Læs mere om det her.

Jeg har glemt min kode til MitID

Læs hvordan du genaktiverer din MitID app og laver en ny kode her. 

Hvorfor virker mit MitID i min bank, men ikke her?

Dit MitID er delt op i flere typer af certifikater. For at kunne logge på skal du have et Personligt Certifikat eller det, vi kender som en Digital Signatur.

Du kan bestille Digital Signatur på MitID's hjemmeside eller kontakt MitID Support for yderligere hjælp på tlf. 72 24 70 50.

Jeg har andre spørgsmål om MitID

Digitaliseringsstyrelsens hjemmeside kan du se flere ofte stillede spørgsmål og svar om MitID.

Hvordan bruger jeg MitID?

Du kan finde svar og gode råd i MitIDs sikkerhedsvejledning.

Spørgsmål til Min Side

Hvad er Min Side?

Min Side er Jyske Forsikrings selvbetjeningsløsning.

Her kan du:

  • Se dine forsikringer og policer
  • Se og acceptere aktuelle tilbud
  • Se dine skader og anmelde skader
  • Sige ja tak til at modtage nyhedsbreve, gode tilbud og nyheder om produkter
  • Se og ændre dine personlige oplysninger
  • Finde din lokale kontaktperson hos Jyske Forsikring.

Kan jeg se hele familiens forsikringer på Min Side?

Ja, på Min Side har du mulighed for at se alle dine familiemedlemmers forsikringer. I skal blot sørge for, at den person der er blevet indtegnet giver adgang til jer andre. Se vejledning nedenfor.

Hvis I mener, at I allerede har givet adgang til hinanden, men I stadig ikke kan se hinandens forsikringer på forsikringsoverblikket på Min Side, kan du få hjælp på 33 45 75 75 eller kundeservice@jyske.dk.

Jeg vil give/fjerne adgang til at se mine forsikringer

1. Log ind på Min Side
2. Gå til "Min profil"
3. Under "Delte forsikringer" kan du se, hvem du lige nu deler forsikringer med 
4. Klik "Ret oplysninger"
5. Giv/fjern tilladelse til at dele dine forsikringer
6. Klik "Gem"

Hvor kan jeg ændre min e-mail, adresse eller telefonnummer?

1. Log ind på Min Side
2. Gå til "Min profil"
2. Klik "Ret oplysninger" under "Kontaktoplysninger" 
4. Ret dine kontaktoplysninger og klik "Gem"

Er mine data sikre inde på Min Side?

Ja. Alle oplysninger og al kommunikation foregår via en sikker og krypteret forbindelse, når du er logget ind på Min Side. Derfor forbliver personlige oplysninger som CPR- og telefonnummer mellem dig og Jyske Forsikring.

Kan andre logge på min profil?

Nej, du logger på Min Side med dit MitID, som er din personlige adgang til dine forsikringer, og som du ikke bør dele med andre.