Jeg er privatkunde og kan ikke logge på Min Side
Der forekommer i sjældne perioder opdateringer af vores systemer, hvor Min Side ikke vil være tilgængelig. Vent 5 min. inden du forsøger at logge ind igen.
Gentager problemet sig, kan du få hjælp på 33 45 75 75 eller kundeservice@jyske.dk.
Jeg er erhvervskunde og kan ikke logge på Min Side
For at kunne logge på Min Side, skal du som Erhvervskunde først og fremmest sikre dig, at din virksomhed er tilsluttet MitID Erhverv. Se hvordan du gør det her.
I modsætning til offentlige portaler, er det ikke muligt at logge på Min Side som Erhverv via dit private MitID, uden at du har givet tilladelse til det først. Hvis du ønsker at logge ind med dit private MitID, skal du derfor tilmelde det til Erhverv MitID, og give adgang til at det må bruges til erhverv. Læs mere om det her.
Jeg har glemt min kode til MitID
Læs hvordan du genaktiverer din MitID app og laver en ny kode her.
Hvorfor virker mit MitID i min bank, men ikke her?
Dit MitID er delt op i flere typer af certifikater. For at kunne logge på skal du have et Personligt Certifikat eller det, vi kender som en Digital Signatur.
Du kan bestille Digital Signatur på MitID's hjemmeside eller kontakt MitID Support for yderligere hjælp på tlf. 72 24 70 50.
Jeg har andre spørgsmål om MitID
På Digitaliseringsstyrelsens hjemmeside kan du se flere ofte stillede spørgsmål og svar om MitID.
Hvordan bruger jeg MitID?
Du kan finde svar og gode råd i MitIDs sikkerhedsvejledning.